Görngarnsrundan

Idag blev det rundan runt Gröngarnsåsen igen. Det är en lättlöpt och flack runda som passar min ljumske bra för tillfället. Rundan har bara ett stort minus och det är alla flugor och mygg som gillar att hänga där... Jaja, man kan inte få allt.

Vi sprang i 6:18- tempo, vilket jag tycker är ok. Ska väl försöka få ner det till 6:00 till att börja med. Det finns inom mig. Det är väl bara ge sig den på att det ska gå. Jag kunde spurta lite på slutet idag, vilket visar att jag inte var helt slutkörd och alltså inte hade gett riktigt allt. Även om jag trodde att jag gjorde det och tyckte att det var lite tungandat till och från. Men det är ju ingen ide att finjogga sin runda, för det ger ju ingenting.

Förresten så var det värsta polispådraget vid pauseparkeringen ikväll när vi skulle springa. Jag är sjuuuukt nyfiken vad det hela handlade om, så om någon vet det så berätta gärna!!!

Maten har jag fortfarande inte fått ordning på, men jag tar en sak i taget. Just nu är det mycket med skolan, APU och jobbet. Ja, också familjen så klart... Jag kan inte koncentrera mig på en sak till. Då kommer jag snart braka in i närmaste vägg... Måste se till att jag klarar av det jag har åtagit mig först och främst. Så länge som jag håller igång träningen så känns det i alla fall som jag har en bra grund att stå på. Matbiten ska nog falla på plats den med snart igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0