Gårdagen

Vilken härlig eftermiddag vi hade igår! Jag hämtade tjejerna tidigare från dagis och så tog jag med dem till deras första besök hos frisören.

De var jätteduktiga och så stolta över figurerna som frisören sprayade i håret på dem! :-)

Sen gick vi till husläkarcentrum för att vaccinera oss mot tbe. När sköterskan frågade vem som skulle ta sprutan först så räcker båda upp händerna och skriker JA! Sen säger de inte ett pip när de får sprutorna. Jag hade tänkt att jag kunde ta sprutan först och föregå med gott exempel, men jag fick vackert sitta och vänta till sist... :-) Tror att det var jag som tyckte sprutan gjorde ondast också...

Sen, eftersom de hade varit så duktiga, så fick de välja vad vi skulle äta. Gissa vad det blev. MAX så klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0