Uppdateringar

Det har varit dåligt med uppdateringar nu ett par dagar. Det beror på att jag har jobbat hela helgen. Jag har inte haft möjlighet att träna någonting speciellt, utan det har blivit lågintensiva promenader till och från jobbet. Man kan ju inte direkt ta en pw dit och komma in genom dörrarna alldeles sjöblöt av svett. Tror inte att någon skulle uppskatta att jag var där i tio timmar, stinkandes gammal svett.

Jag tror faktiskt att kroppen har behövt ett par vilodagar, för jag har börjat gå ner lite i vikt igen. Nu ligger jag på -3,8kg sedan första mars. Ett ok resultat, även om det hade varit skönt med ytterligare något kilo.

I veckan gäller det att köra riktigt hårt de passen som jag har möjlighet att träna, för på lördag ska jag på fest och då blir det säkert både flytande och fasta kalorier. Men det kanske kan få vara ok. Det är ju första alkoholen den här månaden. Men som sagt, hård träning fram till dess!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0