Stöttning

När man ska ändra sitt beteende så pass mycket som jag gör för tillfället så är det så himla mycket lättare när man känner att man har personer i sin närhet som stöttar en. Jag kan ärligt säga att det vid tidigare försök inte har varit fullhjärtligt stöttande här hemifrån. Den här gången hade jag verkligen laddat för de diskussioner som jag trodde att det kunde bli när jag vill¨gå till gymmet i stort sett varje dag. Med lite förvåning och mycke glädje har jag dock märkt att karln här hemma tycker att det är helt ok att jag försvinner iväg i ett par timmar. Det är jag mycket tacksam för!!!! :-) Han är även så gullig att han bara köper sånt snacks som jag absolut inte äter. T.ex. jordnötsringar och godis med nötter i. Även tacksam för detta!

Sen har vi andra som hjälper mig med peppning. Mina underbara vänner med Sandra i täten. Att Sandra håller på lite med samma sak för tillfället gör henne till det perfekta bollplanket! Och inte kan jag vara så himla mycket sämre än henne när det gäller träningen, nej det skulle ju vara pinsamt när vi delar vissa mål... :-)

Sist men inte minst så har vi syrran som finns där i vått och torrt.

Massor med tacksamma kramar till alla er som hjälper mig till att nå mina mål och framför allt hjälper mig fram till ett bättre och friskare liv där jag orkar delta till 100%! Ni är guld värda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0