Spring cross

Idag är det exakt en månad kvar till det är dags för första starten för i år. Det är ju, som jag har berättat tidigare, loppet spring cross den 21/4. Jag kommer att springa distansen 6 km.

Träningsmålen fram till dess blir att utöka min förmåga, så jag börjar sniffa lite på distanser upp till en mil. På så sätt kommer 6 km inte att kännas så farliga. För min del så spelar inte tiderna någon roll i år. Det vore däremot roligt att springa samma lopp nästa år  och försöka få ner tiderna lite. Men som sagt, i år är jag nöjd bara jag kommer runt!

Den 16/6 ska jag kunna springa en mil relativt obehindrat, för då är det dags för Å-varvet i Eskilstuna. Det ska bli en riktig utmaning. Att sen få jämföra det loppet med tjejmilen som är den 1/10 för att se hur jag har utvecklas ska bli superroligt!

Det är jätteroligt förresten att ni är några stycken som klickar er in här varje dag! Det peppar mig lite extra! Just nu är jag ju som sagt var i en liten svacka, men i och med att jag berättar allt jag gör (och inte gör) här inne så är jag ju så illa tvungen att prestera någonting och kämpa mig förbi det jobiga eftersom ni annars skulle få reda på det... :-) Tack för att ni håller koll på mig! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0