Slappar

Sitter nu i soffan och slappar lite efter kvällens träning. Jag är helt slut i benen efter att först ha gjort intervaller på löpbandet med 15% lutning. Sen många utfall och knäböj och extra många plankor. Man kan säga att jag känner mig lite smått slutkörd! En härligare känsla är svårt att ha! Däremot tror jag INTE att det kommer att kännas lika skönt i kroppen imorgon när jag vaknar...

Jag har lite svårt att veta vad jag ska äta efter träningen. Idag tog jag ½ banan, lite keso och ett par skivor lufttorkad skinka. Om det är så att någon av er har tips på vad man kan stoppa i sig efter träningen så är ni mycket välkomna att dela de tipsen med mig! :-)

Tror att det får ta och bli en vilodag imorgon. En skön promenad mitt på dagen med Elsa som är hemma och är sjuk kanske, men förutom det så tror jag inte att det blir då mycket. Antar att kroppen behöver vilodagar ibland också. Fast när jag tänker på det så får jag nästan lite småångest. Jag är sån. Det är antingen allt eller inget. Ska försöka ändra mitt tankesätt, för annars är det som gjort för att misslyckas. Plus att kroppen faktiskt  behöver vilodagar för att reparera och återhämta sig. Det är en nödvändighet om man ska gå ner i vikt. Så det är väl bara att ställa om kanalerna där uppe i huvudet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0