Min antimålbild

Jag var ju inte säker på att jag skulle lägga ut den här bilden, men så tänkte jag att va tusan, 99,9% av er som är här inne känner väl mig och vet hur jag ser ut. Ingen stor suprise alltså... Jag vill ha den här på bloggen nu i början för att kunna gå tillbaka och se framsteg. Jag vill även ha den för att jag ska kunna titta på den när jag känner att det känns motit med träning och kost. En påminnelse om vart jag inte vill tillbaka.

Känsliga tittare varnas... :-)



Ser ut som jag är gravid i 7:e månaden med hockeyfrilla... Håret kan jag ju skylla på att jag nyss badat, men resten går inte riktigt att dölja...

Jag börjar faktiskt kunna se lite skillnad på kroppen redan nu. Jag trorinte att det är något som någon annan än jag kan se riktigt än, men det kommer. När jag ser den här bilden blir jag mer laddad än någonsin! Nu gäller det bara att hitta en målbild också. En som har en positiv känsla och som jag kan längta till och arbeta mot. Återkommer med den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0