Ledig måndag

Gaaaaah!!!! Jag har varit helt galen idag! Det måste vara något PMS-humör. Jag har verkligen försökt vara snäll och trevlig, men det enda som har kommit ur min mun har varit morrande blandat med några fräsanden. Det är helt sjukt! Visst är jag irriterad och arg vissa dagar, men det här var värre än vanligt! har fått be familjen om ursäkt både en och två gånger. Och sugen på godis har jag varit! GUD så sugen!!!! Hoppas verkligen det gått över imorgon!

Idag åkte vi till vattenpalatset. Barnen var jätterädda till en början! Det tog 2,5 timmar tills de började känna sig säkra på riktigt. Sen var det en intensiv sista halvtimme som Elsa avslutade med att åka vattenrutschkanan alldeles själv! Lyckad avslutning på den utflykten! :-) Vi kom fram till att vi måste gå iväg och bada oftare med tjejerna.

Det blev inga simmade längder för min del. Tiden bara sprang iväg. Har bestämt mig för att hoppa över träningen helt idag eftersom humöret är som det är och jag har ont i halsen. Jag får känna efter hur det känns imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0