Jobbet tar kål på mig

Jag blir knäpp av att jobba natt nu när jag ska gå ner i vikt! Jag är så hungrig och sugen precis hela tiden! Som tur var idag så hittade jag en kycklinggryta i kylen där jag kunde plocka ur några kycklingbitar och äta här mitt i natten. Jag har även vräkt i mig en godisbit. Den låg där så ensam i den stora skålen, så jag var ju nästan tvungen att käka upp den och det gjorde jag. Det blev min tredju godisbit den här månaden. Det är ungefär vad jag åt på 1½ minut tidigare. En klar förbättring alltså! :-)

Till nästa nattpass ska jag ha med mig några kokta ägg. Kanske lite keso eller kesella. Det kanske går att göra en smothie hemma och ta med sig? Någonting måste jag i alla fall hitta på, för att inte klättra på väggarna och till slut göra en massa dumma, felaktiga beslut...

Är det någon som har några bra tips???

Här kommer lite sånt som man suktar efter på natten





På tal om smörgåstårta, så är det vad som bjuds till lunch idag på jobbet. Gissa vem som kommer att åka till ICA MAXI och köpa sig någonting nyttigt att äta... MOI!!! Jag kan verkligen inte sätta i mig en stor bit smörgåstårta nu när jag inte har tränat på en vecka, samt har en fest att gå på på lördag. Det får bli en nyttig lunch alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0