Jobb

Sitter nu på jobbet. Försöker få in lite träning även här. Det kan man ju faktiskt när det är en lugn natt. Så här långt har det blivit lite utfall och knäböj. Mina redan onda lår kan gott få ytterligare lite ont. :-) Hehehe, man ska hämnas dem som gör en illa! ;-)

Funderar lite på hur jag ska lägga upp morgondagen. Tror att det får bli storstäd direkt jag kommer hem. Sen när gymmet  öppnar kl 9.00 så går jag nog dit. Hem för att sova ett par timmar. Till dagis och ge Elsa sin medicin (hon ska äta den tre gånger om dagen). Ta katterna till veterinären för att ta blodprov inför kommande sövning. Sen hem för att säga hej då till tjejerna som åker till mormor och morfar i helgen.

Tror att det blir bästa upplägget för dagen! 

Fixade till mig köpemiddag imorgon. Lockade karln med en pizza. Då kan jag köpa en lyxsallad från sallad och sånt. Köpte en sån i tisdags och det var verkligen värt de extra kronorna för att få välja bland de lite lyxigare tillvalen! Hoppas förresten att de har salladsbuffén på kvällarna. Om inte så får jag väl ställa mig och laga någon mat, för någon pizza kommer inte att slinka ner i den här magen än på ett tag igen. Så det så! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0