Inställd träning

Det blev ingen träning i morse. Elsa vaknade med ont i örat och nästan 39 graders feber... Det var bara att ringa hem karln så jag kunde gå till skolan där jag varit hela dagen.

En jätteintressant dag där våran ena lärare berättade om Maria Ungdom och allmänt om ungdomar med ett missbruk. Eftermiddagen ägnades åt ätstörningar och venprovtagning i en fake arm. Det var jag riktigt bra på! Kanske har fått ge blod så många gånger att jag lärt mig något av att se på. Kändes bra att vara bra på någonting iaf! :-)

Idag var det min "riktiga" invägningsdag. Från start ligger jag nu på -3,3 kg. Alltså har jag gått upp 3 hg under veckan.

Frågan är vad jag kunde ha gjort annorlunda. En pizzalunch var ju helt klart onödig, men förutom det så tycker jag att jag har skött mig bra både med träningen och maten. Jag fortsätter på samma sätt i en till två veckor till så får vi se om det lossnar. Annars får jag ändra någonting i kosten då.

Ska försöka komma iväg till gymmet ikväll istället. Känner att kroppen är sugen på det!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Skriv upp ALLT du äter! Då kan du om 2 veckor kolla ordentligt vad/om det är något du ska ändra på! Det är även bra om du skriver ungefärlig mängd, men viktigast är bara att skriva upp, ialla fall i början. Sen kan man strunta i det!

Hoppas Elsa blir frisk fort!

Kram!

2012-03-13 @ 20:57:24
URL: http://agnesochjag.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack för tipset! Ska ta och göra det tror jag.

2012-03-13 @ 21:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0