Hemma igen

Nu är jag hemma igen efter att ha lämnat barnen på dagis, lämnat in två av katterna hos veterinären och sen sprungit en runda på 3,9 km och efter det kört lite styrka på gymmet.

På tal om löpningen så var det första gången på asfalt idag. Gud vad stumt det kändes! Undrar verkligen hur mina höfter kommer att må imorgon efter dagens tur. Till saken hör att jag redan hade lite ont efter löpningen igår. Jaja, den som lever får se... :-)

Idag blir det ridning för Elsa. Det var några veckor sedan nu. Kan tänka mig att det blir en sväng ute idag om det fina vädret håller i sig.

Imorgon tror jag det blir dags för att mäta mig. Spännande att se om någonting har hänt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0