Dagens träning

Idag blev det löpning 2,5 km och sen introduktion av milon på gymmet. Milon är cirkelträning med både styrke- och konditionsmaskiner.

Det blev två varv i milon och efteråt var jag så sjukt slut! Jag var på väg att kräkas och det snurrade i skallen så jag var tvungen att sätta mig ner för att inte trilla ihop. Underbart! :-) Det låter kanske lite sjukt att jag tycker om det, men det är ju ett bevis för att jag har tagit ut mig till max och det är ju tanken med träningen.

Jag hade verkligen inte sett fram emot att testa dessa maskiner, utan gjorde det mest för att tränaren på gymmet var på mig om det igår. Nu har jag iaf valt att fortsätta med milon också. Det blir ju en sak till som jag kan göra på gymmet. Bra för att inte tröttna själv och bra så att kroppen inte vänjer sig vid samma övningar!

Jag blev lite glad också för att tränaren tyckte att jag var stark. Och att kroppen var jämstark också. Iof kanske det är hennes jobb att se till att jag känner mig duktig och fortsätter träna. Fast å andra sidan fick hon höja motståndet rätt mycket från det hon trodde från början.

Jag drar därför slutsatsen att jag är starkare än jag ser ut. Nu är målet bara att få bort lite av det överliggande fläsket också så jag ser lika stark och frisk ut. :-) Beach 2013. Då ni kommer ni vara avundsjuka! ;-) lite självförtroende får man väl ha?!? :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0