Dagen

Jobb först mellan 7 och 12. Sen kom jag hem och var på riktigt dåligt humör. Anledning, kanske ni undrar??? Vet inte riktigt, men kände att jag hade en massa energi som jag behövde bli av med. Detta samtidigt som karln skulle ställa sig och göra fyra rätters till middagen, vilket iof är jättegulligt, men det grusade helt mina planer på en långpromenad.

Jag tog mig en tur till gymmet istället och det var precis vad jag behövde! Det blev hela 7 km löpning på löpbandet. Jag vet inte om ni förstår hur jäkla stort det är för mig att orka springa så långt. Jag är riktigt stolt över att jag nu klarar av det! Det går inte med någon hög hastighet för tillfället. Jag kör på 8:an. Det är för att jag ska få in distansen i benen. Snart är det dock dags att öka på farten lite också.

När jag kom hem var jag betydligt gladare och trevligare och kunde njuta av den goda maten som min underbara karl lagat till.

Kanske är det så nu att jag verkligen behöver träna för att må bra. Kroppen kanske har vant sig vid det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0