Bekännelser

Jag måste berätta en sak. Jag älskar att träna! Hårt ska det vara också! Som idag när svetten rann nerför pannan. Det är en sån tillfredsställelse att träna sig helt slut och att veta att för varje svettdroppe som stänker om mig så kommer jag lite närmare mitt mål.

Nästa bekännelse är att idag slarvades det med maten. Vi var på busborgen med barnen och det blev lunch på pizza hut. De har en jättefin salladsbuffe som jag inte riktigt utnyttjade idag... Skärpning Elin! Jaja, första utsvävningen sen jag började utmaningen den 1/3. Bara ta nya tag!

Jag var iaf och tränade när vi kom hem. 4 km löpning på löpbandet och sen styrka med lite extra plankor.

Imorgon har jag tänkt att träna innan skolan på morgonen. Håll alla era tummar för att jag hinner dit. Det är lite tight med tid...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0