God natt!

Nu ligger alla i familjen och sover. Det har de ju iof gjort ett bra tag, men nu känner jag att det börjar bli dags även för mig.

Jag kan glatt meddela att jag har vunnit en smörgåstårta idag från Helenas kök och bar tror jag det heter. Jag brukar ju bara kalla det för Helenas, så jag är inte hundra på hela namnet. Det var Nina som lottade ut en bland sina läsare på bloggen. Jag är skitglad, även om det kanske inte går ihop med den kosten jag borde äta... :-)

Nu bloggar jag från mobilen och vet inte om det går att länka då. Om jag sitter någonting vid datorn imorgon så ska jag ge er en länk både till Nina och Helenas.

Jo förresten så vann Astrid tårtan från Drott som ena Håbo tidningen lottade ut bland de som fyllt år senaste veckan. :-) En riktig turfamilj för tillfället. Kanske skulle be karln att köpa en triss eller bingolott till helgen. Vem vet, kanske är vi stans nya miljonärer. Om inte så är jag ganska nöjd med tårtorna också! Det är aldrig fel att vinna saker. Gratis är gott, eller hur är det man säger... :-)

Inte för att det har något med inlägget att göra, men här kommer en inte helt nykter bild på roligaste 30års festen i år!!! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0