Fredag

Då är klockan snart 21:30 på fredagskvällen och jag har inte somnat i soffan än. Stort för att vara jag!!! :-)

Idag var sista dagen på praktiken. Jag har trivts jättebra på stenfalken och kommer att sakna personalen och alla gästerna! Jag hade gärna stannat ett tag till, men det ska samtidigt bli ganska skönt att komma tillbaka till våran vanliga vardag!

Nu är det jobb lördag och söndag. Hoppas det blir en lugn helg, för jag är helt slut som människa! Hoppas på att få tillbaka lite energi nästa vecka!

Imorgon är det två från jobbet som ska springa Sthlm marathon. Grymt imponerande! Tänk om några år kanske det är jag som springer... Ska ju försöka mig på en halvmara nästa år om bara kroppen kan tänka sig att vara skadefri. Håller tummarna att det ska gå, för det vore sjukt häftigt att göra! :-)

Nu är det snart dags för sängen. Hoppas ni alla får en fin helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0