Äntligen hemma

Nu är jag äntligen hemma efter en mycket trött natt och ett väldigt trevligt möte nu på morgonen!

Är det inte konstigt att jag trots att jag är så trött att jag kan följa tankarnas långsamma färd genom skallen när jag försöker komma på ett ord eller försöka bestämma vad vi ska äta idag, inte känner mig sömnig.

Jag är nog vad man hos barn kallar för övertrött! Man är så trött att man blir pigg. Jag kan ofta bli så när jag har jobbat mycket samtidigt som jag har en massa andra saker för mig. Det är som att kroppen inte kan stänga av hjärtverksamheten. Det vill jag ju så klart inte att den ska göra helt och hållet, men den kunde ju minska ner på den tänkande delen...

Nu får jag väl försöka med lite profylaxavslappningsövningar och se om jag somnar av dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0