Träningen

Igår var det vilodag. Jag jobbade till tolv och sen var det korvgrillning och lek i Gånsta som gällde.

Idag hade jag tänkt att träna på morgonen, men eftersom jag fick hämta hem barnen så sket det sig... Micke jobbar till sju, så vi får se om jag hinner smita iväg en stund i kväll.

Det börjar bli fruktansvärt frustrerande att barnen blir sjuka hela tiden! Först och främst är det jobbigt för barnen, sen är det svårt att hålla rätt kost och motion. Men det största stressmomentet är att jag hamnar så himla långt efter med skolan. Jag försöker att plugga när jag är ensam med barnen, men det funkar helt enkelt inte. Gaaaaaaah!!!! Jag är så sjukt stressad över det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0