Påskafton

Idag blir det träningsfritt för min del. Jag jobbar 11.00-21.00. Det får räcka. Jag vill ju träffa familjen ett par timmar också.

Jag har tänkt att jag får påsken som frikort. Det innebär att jag får äta det jag känner för helt enkelt. Det har blivit en del chips, godis och ett par glas läsk. Igår till middag blev det även ris och vitlöksbröd.
Det har väl varit trevligt medan jag ätit det, men jäklarns vad illa det smakar i munnen, magen känns konstig och vi ska inte ens prata om hur gasig jag blivit...
Var det verkligen så här jag mådde jämt förut och trodde att det var normalt? Jag har inte alls tänkt på hur mycket bättre jag mår förrän i morse när jag vaknade och kände igen känslan. Blä!!!
Det blir nog säkert ytterligare något fusk under helgen, men på tisdag är det definitivt tillbaka till det nya som gäller!

Hoppas ni får en underbar påskhelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0