Ont

Idag var tanken en lätt jogg till och från Bresse för att få in milen i benen. Vägen dit är på asfalt och gissa vem som får ont efter bara en liten bit... Moi! Det känns lite tröstlöst eftersom både å-varvet och tjejmilen till största delen går på just asfalt... Jag hoppas på att det bara är för att jag är ovan att springa på just ett sånt hårt underlag, så jag kommer att försöka vänja kroppen vid det genom att springa något pass i veckan ute på asfalt. Håll tummarna för att det blir bättre!

Det blev istället en mil jogg, lunk, pw och gång. Bättre än ingenting iaf!

Imorgon jobbar jag 7-16 så det får bli en vilodag. På måndag jobbar jag kväll så då hinner jag träna på fm.

Idag har jag anmält vårt lag till tjejmilen. Det var bara det loppet som var kvar att anmäla i år. Måste säga att det nog kommer att kännas trist att ha ett helt halvår utan något lopp att se fram emot sen i höst! Fast å andra sidan så är det ju väldigt spännande att se hur formen utvecklar sig under vinterhalvåret inne på gymmet! Man kanske skulle ta och börja åka skidor...
Tycker ni att jag ligger lite väl långt fram i planeringen så är det helt enkelt bara sån jag är! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0