Mina nya skor

Jag fick lite pengar från mamma och pappa i födelsedagspresent och nu har jag skickat efter ett par skor som jag tänkte betala med de slantarna. Jag har aldrig köpt ett par skor på nätet tidigare. Anledningen är att jag har lite krångliga fötter som inte passar i vilka skor som helst. Nu hittade jag dessa som var ordentligt nedsatta, så jag tänkte att jag kunde testa. För tillfället springer jag i ett par skor från nike som ser lite liknande ut, så jag tog samma storlek och hoppas på att de passar. De hade väl inte snyggaste färgen, men jag tänkte att efter ett par rundor i skogen så tänker man inte så mycket på den underliggande färgen i alla fall... :-)

NIKE ZOOM ATLAS W
Löparskor/NIKE ZOOM ATLAS W från stadium.se


Nu längtar jag till imorgon då jag kan hämta ut dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0