Less på vågen

Det händer absolut ingenting på vågen. Jag är sjukt less på det! Jag vill att kilona ska flyga av. Helst ska det synas med blotta ögat hur de slyger av mig!

Jag ledsnade så mycket att jag tog och mätte mig i morse. Inga supersiffroridag heller, men detgår sakta men säkert åt rätt håll. Sedan 1/3 så har jag minskat enligt följande:
 Lår -1cm, Rumpa -3cm, Höft -4cm, Mage -3cm, Under bröst -3cm, arm -1cm och slutligen hals -2 cm.

Jag är sjukt less på låren! Jag har gigantiska ben och har alltid haft det. Det är där det sätter sig först och försvinner sist. Men hallå, lite mer än i cm skulle jag väl kunna få tycker jag! Det är benen som jag helst vill minska! Jaja, bara träna vidare så ska väl även de bli mindre antar jag...

Extra less är jag säkert för att jag har ägglossning och är jätteöm i brösten. Det kan ju betyda att jag samlat på mig lite vätska också, men jag kan ju inte skylla på det. Nästa vecka får det bli mycket intervaller för att få upp efterförbränningen ordentligt! Sen kommer det bli dessa intervaller plus ett långlöp-pass i veckan. På det kommer det även bli styrketräning med tyngre vikter, för att chocka igång kroppen igen. Annars lär jag aldrig bli smal. Eller möjligtvis framåt pensionsåldern och så kan vi ju inte ha det... ;-)

Snart ut en runda i spåret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0