Inte riktigt som jag hade tänkt mig...

I min planering ingick det att sova bort största delen av förmiddagen. Tror ni att det lyckades??? NEPP, kan jag meddela... Det blev ingen sömn alls. När jag väl kom hem efter snabbisen till Eskilstuna så trodde jag igen att jag skulle kunna somna ett par timmar, men ICKE!!! Nu sitter jag alltså här mitt i natten (klockan börjar närma sig 01.30) och jag är grymt trött. Inte så bra att gå upp 05.30 om man ska vara vaken till minst 08.00 dagen efter...

Sömnbristen gör också att jag inte får ihop någonting vettigt till skolarbetet. Jag blir totalt blåst i huvudet när jag inte har sovit! Ni som tror att jag redan var totalt blåst, ni har skulle se mig nu. Nu är jag på det stadiet att jag klarar av att skriva blaj som ploppar upp i min hjärna här på bloggen. Jag skulle också klara av att arbeta med kroppen, men att försöka använda de små grå som visst ska finnas någonstans i tomrummet där uppe, det går banne mig inte. Hårdplugg imorgon alltså!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0