Gaaaah!!!

Ibland inträffar det saker som gör mig galen! En sådan sak är när saker inte blir som planerat. Nu menar jag lite större saker, inte typ att falukorven är slut och vi tvingas äta köttbullar till makaronerna istället. Nej lite större saker med flera inblandade. Det kan vara att folk drar sig ur någonting, skjuter upp det till långt senare eller helt enkelt ändrar någonting som de sagt tidigare. Sånt kan driva mig till vansinne! Just det har ganska nyligen hänt mig och när jag vid den här tiden på dygnet lider av en lättare sömnbrist så blåser jag upp det till stora proportioner. Jag vet att det kommer att kännas aningen bättre imorgon efter en natts sömn, men just det här beslutet kommer att påverka våran familj på ett sätt som vi inte riktigt hade räknat med. Men det kommer att lösa sig iaf, men på ett annat sätt. Det är jag säker på!

Nu känns det som det är dags att sova! God natt på er, så hoppas nog alla att det är en piggare och gladare jag som vaknar imorgon bitti! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0