Vad händer idag?

Här hos oss har lördagen pågått i några timmar. PBP tyckte att det var dags att gå upp vid 04.20! Hu vad tidigt! Mitt morgonhumör var inte det bästa idag känner jag. Hade gärna haft sovmorgon till 6-tiden iaf! Men vad gör man. Jag hade lovat karln att han skulle få sovmorgon idag, så det var bara att vakna och försöka vara så trevlig som det går vid den tiden på dygnet.

Vid åtta väntar vi finbesök av mormor och morfar. De skulle till båtmässan och frågade om de fick svänga förbi med lite regnkläder som de har inhandlat till stora tjejen.

Sen blir det badhuset. Ska försöka simma några längder oxå. Det värsta är ju att det är så förbaskat kallt i den bassängen. Men drar sig gärna för att hoppa i den om man säger så.

Efter det blir det promenad till svärföräldrarna som ska bjuda på mat. Hoppas det blir fint väder! Nu när jag har jobbat så sover jag ju liksom bort halva dagarna. Fast det blir ju bättre framåt sommaren när det är ljust mest hela tiden. Jag har ju tänkt att gå eller cykla till jobbet när jag jobbar här i stan och då kommer jag ju att få lite frisk luft oxå.

Idag är det min enda helt lediga dag den här veckan. Ska bli skönt. Jobbar ett dagpass imorgon. Ska bli trevligt att se hur det är!

Hoppas ni alla får en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0