Sötnosar.

Jag har ju som jag har sagt i tidigare inlägg suttit och tittat igenom våra kort. Man kan lugnt säga att vi har en hel del märkliga kort som man kan undra varför vi över huvud taget har kvar... Men sen så har vi ju många fina oxå. Bland annat dessa på några av våra närmaste djurvänner.


Våran kära 7 kilos katt som trycker sig in i utfodringslådan som vi tillverkade till Abby när hon var kattunge och åt foder för sånna. Jag tror att Gustaf har varit mus i sitt tidigare liv, för han kunde minsann trycka sig in i ett hål som han inte ens borde ha fått in huvudet i. :-)


Våran lillkatt. Inte den som är mest clever här i världen, men fruktansvärt söt!


Mys-Dharma.


Katten Molle som jag är uppvuxen med. Han finns tyvärr inte i livet längre. Lite roligt att veta om honom är att han först hette Molly, då de vi hade köpt honom/henne av sa att det var en hona. Efter veterinärbesök så fick han dock byta namn till Molle.


Våran älskade hund Ludde som inte heller han är kvar i livet. Älskade gullhund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0