Snabbis.

Ett snabbt inlägg bara, för det är dags att göra alla iordning och ta oss till dagis, svärföräldrar och besöka ett ställe som jag ev får timvik på. Lite nervöst måste jag erkänna att det är, men jag vet ju att jag är ganska så bra på det jag har jobbat med, så det finns ju absolut ingen anledning till att vara nervös. Jag ska försöka omvandla det till att bara vara glad för att jag får möjligheten att jobba lite.

Flera goda nyheter:
-2 cm i midjan sedan i onsdags.
-0,3 kg på en vecka.

inte jättemycket kanske, men detgår åt rätt håll och eftersom jag inte gör några stora uppoffringar så kan jag ju inte räkna med ett supersnabbt resultat. Jag är glad åt det lilla.

Bäst av allt är att PBP sov i sin egna säg till halv tre imorse då hon kom in och la sig på madrassen brevis min säng och lillfisen var jag uppe med och bytte blöja på och gav välling straxt före två och sen sov hon till halv sju!!!! Vilken underbar natt! :-)

Jag är som ni märker glad som få idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0