Säljes: Barn som vägrar sova. Billigt som tusan! ;-)

Igår kväll var det dags för sambon att träffa grabbarna och basta. Jätteroligt för honom! Det unnar jag honom verkligen, för man träffas inte lika ofta nu när alla har barn och jobbar och hela faderullan, ni vet.

Det verkar dock som att barnen har någon sorts sensor som känner av att det inte är som vanligt. Inte förrän vid halv tolv sov båda barnen bra. Sen har det varit lite oroligt sedan dess och några sångbyten. Storasyster tyckte även att det var dags att gå upp vid halv fyra. SUCK!!! Det var inte ens några barnprogram på tvn att sätta henne framför. Jag fick gå och leta fram Kitty DVDn. Den är riktigt bra skit förstår ni! Hon kan sitta riktigt länge framför den.

Jag kunde inte somna om, men låg iaf och vilade tills lillskruttan tyckte att vi skulle upp vid halv fem. Bara till att knata upp och göra iordning frukost åt mina morgonpigga små monster. Idag får nog sambon ta och stryka mig medhårs, annars finns det nog viss risk att det dyker upp ytterligare ett monster här hemma. Och det monstret brukar inte vara att leka med... ;-)

Sova lite middag idag? Ja tack!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0