Såååå besviken!

Jag skulle ju gå på spinning idag. Jag var helt säker på att det var 18.45 som den började. När jag kommer dit så visar det sig att passet började 18.15. Inte kunna kolla tiden ordentligt. Jag som verkligen ville ha en genomkörare på cykeln. Gaaaah! Jag är riktigt arg på mig själv!!!! Eller störtbesviken kanske är ett bättre ord!

När jag ändå hade gått till gymmet så tänkte jag att då kan jag ju ta och gymma lite istället. Ja, för det är ju roligt... NOT!!!! Jag kan göra det om jag verkligen har ställt mig in på det och gärna mitt på dagen när det inte är alldeles överfullt med folk. Nu var det pest och pina! Mest för att jag verkligen var sugen på spinning idag!

Men men, jag ska ju på spinning imorgon, så jag får köra dubbelt så hårt då. Sen så har jag bokat in mig på afrikansk dans på lördag oxå. Det ska bli riktigt spännande att testa på!

Det är nästan så att jag får dåligt samvete nu när jag har missat ett träningstillfälle. Men vad tusan så får jag inte börja tänka. Jag har ju tränat fem dagar i veckan sen jag började. Då är det väl inte hela världen om jag missar ett tillfälle av misstag? Eller hur?

Visar en inspirationsbild istället för att sitta och deppa.

Bubbleroom / H Bikini  Bubbleroom.se 
Jobbar jag lite på't så kanske det här är jag nästa sommar... Får skaffa någon sorts lyftanordning till tuttarna bara... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0