Ont!

Ja, då har jag varit på mitt andra spinningpass. Jäklarns vad ont det gjorde att sätta ner min ömmande bak på sadeln! Men efter någon låt så där så var allt bortdomnat och det gick rätt så ok att trampa på! Dock så kändes det att musklerna fortfarande var lite trötta sedan fredagens pass!

Nu är jag trött i i stort sätt varenda muskel i hela kroppen och jag känner att jag kommer att få sjukt svårt att komma upp ur sängen imorgon. Fast jag kommer ju att vara en babe till sommaren, så det kan väl vara värt några jobbiga mornar!

Träffade förresten grannen på passet. Tydligen tränar även hon där. Trevligt!

Nu ska jag snart gå och gnugga in huvudet i kudden. Vi, eller ska jag kanske säga sambon, har haft tvättdag idag, så det är renbäddat. Häääärligt! Älskar att lägga mig på nytvättade lakan! 

                              
Pust och stånk och stön! Men förhoppningsvis blir man lite snyggare av det! :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

F-n, dags att sätta sig på träningscykeln märker jag. Annars lär man bli ifrånåkt i sommar... :)

2011-01-16 @ 22:02:21
Postat av: Elin

Ja det är nog bäst! :-)

2011-01-17 @ 07:29:27
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0