Nu var det dags för nästa.

Nu är det alltså lillasyster i familjen som har fått feber och snorsprutarnäsa. Natten har varit en blandning av att rengöra näsor, trösta, försöka sova medan jag försöker hålla lilltösen i en nästan sittande ställning föra att hon ska kunna sova och andas samtidigt, slå lite på karln när han snarkar så hela sängen skakar=omöjligt att sova i det oväsendet!, samt försöka få tyst på storasyster när lillfisens feber äntligen gått ner lite med hjälp av alvedon. PBP kom nämligen in till oss vid tre och låg och snackade för fullt. Inte riktigt rätt tidpunkt att göra det på, tyckte jag.

Känner mig faktiskt riktigt utvilad med tanken på natten som har varit och det känns skönt! jag vet att ni antagligen tycker att det är fruktansvärt mycket tjat om mina nätter här på bloggen, men jag fungerar inte bra om jag inte får sova, vilket jag väldigt sällan får göra. När jag inte sover bra en natt så känns det skönt att få skriva av sig om hur sjuuuukt trött jag är! Då orkar jag några extra minuter.

Ikväll är det då dags för första spinningpasset. Ska bli spännande!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Pussa på sötnosarna från mig. Hoppas de blir friska snart =)

2011-01-14 @ 08:48:05
URL: http://alittlegirlsdiary.blogg.se/
Postat av: Elin

Det ska jag göra!

Kram

2011-01-14 @ 11:25:41
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0