Hemma igen.

Nu har jag varit på spinning. Jäklarns vad hon tjatar om träningen den dära människan kanske ni tänker. Det kommer ni nog få tänka ett tag till, för just nu så består mina veckor ganska så mycket av just träning.

Idag lade jag på ytterligare lite mera vikt under cyklingen och var helt slut under de sista låtarna på passet! Jag har kommit in i någon period när det är sjukt tungt att göra minsta lilla och det känns som att gå rakt in i en vägg så fort man ska träna. Har ni varit med om samma sak? Jag tog faktiskt och frågade spinninginstruktören Cecilia. Hon är typ världens gulligaste. Jätterar och trevlig! Rekommenderar varmt hennes spinning och danspass! Jag frågade iaf henne om gå in i väggenfenomenet och hon frågade om jag hade vilodagar. Hmm, ett par i veckan sa jag. Hon påpekade att det var lika viktigt för kroppen att få återhämta sig som det var med själva träningen. Vi får väl se. Om det är så att det fortfarande känns lika tungt om ett par veckor så kanske jag lägger in en vilodag till, men just nu så vill jag inte stryka något pass.

Imorgon blir det spinning igen är det tänkt. Jag hoppar över danspasset eftersom jag fick ganska så ordentliga känningar i foten efter förra veckans dans och zumba. Kommande vecka är tänkt att se ut så här:

Må=spinning
Ti=vila
On=zumba
To=spinning
Fr=spinning
Lö=Fanns inget pass på lördag, så kanske vila om det inte kommer ngt pass.
Sö=Kalas, så då blir det vila.

På tisdag är det dags att gå dubbelt på nya jobbet. Hoppas verkligen att jag slipper magsjukan och att den går över för resten av familjen, för jag vill ju verkligen inte missa första dagen på jobbet... Den här skitsjukan kunde inte ha kommit mycket mindre lägligt! BLÄÄÄÄÄÄ!!!!

Nu hoppas jag på en lugn natt då barnen får sova ordentligt utan att behöva gå upp på toaletten/byta blöjor.

Vi skulle ju ha gått till öppna förskolan imorgon, men jag antar att det får vänta till nästa vecka istället.

Kram och god natt på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0