Det gick åt skogen!

Med min sovmorgon alltså.

Igår kväll så bestämde vi att sambon skulle ta med sig lillskruttan upp när hon vaknade idag och att jag för en gångs skulle kunna få en sovmorgon. För vad han än påstår, så är det så att jag går upp med barnen först varje dag. Så det så!

Vet ni vad som händer nu på morgonen? Jag väcker honom när jag tycker att jag har underhållit lillfisen tillräckligt länge, dvs drygt en halvtimme. Då visar det sig att karln har gått och fått feber! Behöva få feber på min sovmorgon liksom... :-(

Ska försöka få till den imorgon istället. Jäklarns karlar! Varför kan de inte hålla sig friska på sånna här otroligt viktiga dagar? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0