Dagen med stort D.

Eftersom att min kära lillasyster går och tänker så det knakar på hur hon vill ha sitt drömbröllop så tänkte jag att jag skulle komma med lite inspirationsbilder. Klänningarna är så klart hittade på tradera, vad annars!?!? :-)


Underbar forever yours Brudklänning (bröllopsklänning) 38/40Bröllopsklänning helt ny modell måttsys efter dina önskemål
Klicka för att stänga fönstret

Bröllopsklänning helt ny modell måttsys efter dina önskemål
Bröllopsklänning helt ny modell måttsys efter dina önskemål

Skicka oss bild på din dröm Bröllopsklänning vi måttsyr den
Bröllopsklänning helt ny modell måttsys efter dina önskemål

Det bästa av allt med de här klänningarna är att de bara kostar runt 2000:- Jag tror iaf inte att det är så speciellt mycket för den eftertraktade vita drömklänningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0