Dagen.

Det ser ut som att det ska bli solsken även idag. Härligt! Det är nästan så jag funderar på att ta en promenad upp till svärföräldrarna och lämna lillskruttan. Det får nog bli så. Det är ju så härligt att tanka lite solsken så där ibland!

Efter promenaden blir det en tur till gymmet. Det känns riktigt bra i kroppen efter den hr första veckan med träning, även om jag inte har gått ner någonting så är jag nöjd! Jag har ju inte gjort några stora ändringar i kosten. Än så länge har jag bara tagit bort läsken, chips och godis. Eller bara förresten, det var ju en ganska så stor del av min kost... Jag har bytt det mot en massa frukt och coctailtomater. Efter hand nu så ska jag börja dra ner lite på portionerna oxå. Jag vill inte göra alllting på en gång. För då orkar jag bara några veckor. Så brukar det vara iaf. Den här gången ska jag ta det långsamt. Då kanske jag kan fortsätta att äta lite bättre och mindre för resten av livet. Det är ju värt ett försök iaf!

Det vore roligt att se bra ut på återträffen från gymnasiet om drygt ett år. Det är sjukt så fort tiden har gått! Snart tio år sedan jag tog studenten. Herre min Gud! Det får bli min tidsgräns. Till nästa sommar så ska jag ha nått mitt lååååångsiktiga mål.

Hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0