Nyss hemkomna.

Vi har precis kommit hem från ett besök i badhuset. Ungarna tycker ju att det är så himla roligt att vara där! Idag var det ganska så glest med folk oxå och det tycker ju vi vuxna om! Jag och sambon hann även simma en halv kilometer var. Inte jättemycket, men ändå skönt att ha rört lite på sig. Sen blev det lunch på café canto. LIka gott och trevligt som vanligt! :-)

Nu ska vi fika. Det serveras chokladbollar som stortjejen gjorde igår med lite assistans från sin far. Till det tar jag nog en stor, god kopp med te.

En liten sovstund ska det väl kunna hinnas med så här mitt på dagen oxå. Jag sov nämligen inte så himla många timmar i natt eftersom jag kom hem vid tvåtiden.

Trevlig helg till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0