Nervös!

Nu ska jag straxt böja klä på mig och fixa till ett par smörgåsar som jag kan äta till middag. Jag ska nämligen gå dubbelt och provjobba. Jag börjar bli riktigt nervös nu, men jag har ju ingen direkt anledning. Fast det gäller ju en inkomst och att komma in i en helt ny familj, så lite nervös kanske jag ändå har rätt till att vara...

Har kollat vägen nu ungefär 100 gånger och tror att jag vet vart jag ska. Jag kommer att åka i god tid och det slutar säkert med att jag får ta och köra några varv runt kvarteret för att inte vara 45 minuter för tidig. Men jag är sån att jag hellre har tiden på min sida än att jag är 5 minuter sen, för det tycker jag är piiiinsamt! Visst kan jag vara sen i andra samanhang, men jobbmässigt är det ganska så sällan som jag har kommit sent.

På fredag ska jag förresten på en intervjuv ang tim vik här i stan. Lite spännande det med, för det är ju alltid skönt att få in en fot även här i Enköping!

Nepp, nu måste jag gå och klä på mig och fixa lite saker. Får absolut inte glömma att gå på toaletten innan jag åker. För min blåsa är sån att om jag inte har gått precis innan jag åker så får den för sig att den håller på att översvämmas fast det inte finns mer än två ynka droppar i den.

Slut på svamlet och lycka till till mig själv! :-)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

LYCKA TILL!!!! DET KOMMER ATT GÅ TOPPENBRA!!!!

2011-02-01 @ 19:08:56
URL: http://alittlegirlsdiary.blogg.se/
Postat av: Elin

Det gick jättebra!

2011-02-02 @ 09:46:04
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0