Lite bättre!

Det känns lite bättre idag. Jag får helt enkelt acceptera mitt eventuella öde...

Idag blir det dagis som vanligt för stora tjejen och jag och lillfisen går nog hem och sover en stund. Hon var nämligen vaken 2,5 timmar i natt och så var även jag! :-) Lite småseg idag alltså. Skullebehöva gå och visa upp mitt polisregisterutdrag på ett ställe, men jag vet inte om jag kommer att ta mig frm med vagnen så pass långt som det ändå är. Får se om jag kanske tar bileni em iställe. Bekväm av mig? JA! :-)

Hade tänkt att göra fläsk med löksås idag. Det var så himla länge sedan nu och det är ju såååå himla gott! Ser fram emot middagen!

Ingen träning idag. Imorgon blir det zumba. Roligt värre! Sen blir det gymmet eller spinning på torsdag, spinning på fredag, simma lite på lördag och spinning på fredag. Jag älskar faktiskt att träna just för tillfället! Det kanske märks!?! Tyvärr så märks det inte på vågen... Det problemet får jag ta tag i efter hand. Ingenting jag har någon jättepanik över, men det vore ju ännu roligare att träna om jag kunde ta och tappa några kilon oxå!

Dags att sätta igång med morgontvättningen av barnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0