God morgon god morgon!

Efter en strulnatt så är vi nu vakna och laddade inför dagens "utflykt" till badhuset. Eller laddade och laddade. Det beror nog på vem i familjen man frågar. Frgar man stora tjejen så är hon liiiiite överladdad om man säger så. Springer runt som en tok och skriker så fort man nämner badhuset. Karln har sovit ganska så gott så han tycker nog att det ska bli rätt kul oxå. Själv har jag sovit i halvtimmespass under natten och inte speciellt många halvtimmar om man säger så, så jag känner mig lite småslut och skulle nog hellre ligga och sova ett par timmar medan de andra går och simmar. Men samtidigt är det ju så mysigt att göra någonting hela familjen som barnen tycker är riktigt roligt! Plus att jag ju måste kompensera skolkningen från spinningen igår med några längder i bassängen. Bäst att pigga på sig lite alltså! :-)

Riktigt tråkväder idag! Men det gör inte så mkt, för vi behöver grejja här hemma och städa ordentligt. Då är det lite skönt att det är mulet. Så man inte blir sugen på en långpromenad eller så liksom. Jag är väldigt bra på att ta promenader när jag borde ta en sväng med dammsugaren. Det är nämligen bland det tråkigaste jag vet!

Nepp, nu är det väl dags att gå och packa badväskor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0