Fredag.

Idag börjar helgen. Skönt!

Vad är det mer som händer idag då? Jo, barnen ska till farmor och farfar en stund medan jag ska på intervjuv för att ev få tim vik. Ska oxå en sväng förbi skolan för att lämna mitt utdrag från polisen.

Det är väl det som händer. Sen blir det så klart lite gott att äta. Vi tänkte oss potatisrosor med kött och svampsås. Hoppas det blir lika gott som jag tänker mig!

Sen blir det kanske lite fredagsmys i form av grönsaksdip. Vi har lite svårt att hinna med det så här på fredagskvällen. Man äter ju oftare lite senare än vanligt och eftersom man oftast har lagat ngt extra smaskigt så äter man lite mera än vanligt, vilket gör att man är proppmätt när det är dags att dippa. Det brukar kunna bli ett par stavar till stora tjejen mest för att hon verkligen vill ha fredagsmys.

Trevlig helg till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0