En dyster dag!

Som ni alla säkert vet så var det en dödsolycka här i Enköping igår. Flickan som gick bort var ingen som jag visste vem hon var, men man blir kusligt illa berörd när någonting sånt händer iaf! Jag kan inte ens föreställa mig hur ont det måste gör i de personer som kände henne.

Idag vaknade vi till en grå och mulen dag med lite snålblåst. Vädret stämmer överens med hur man känner sig inombords när ngt så hemskt har hänt! Nu hoppas jag att alla ni som kände tjejen så småningom kommer att kunna ta er vidare i livet och se alla fina stunder som ni kommer att få uppleva längre fram. Jag tror att allas tankar går till alla er som sörjer idag och många dagar framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0