Det snurrar ordentligt.

Kan kanske inte riktigt berätta varför, men det snurrar så sjukt mycket tankar i mitt huvud just nu! Det är en sak som kanske ska hända. Vill jag att det ska hända? Ska jag vara helt ärlig: NEEEEJ! Absolut inte! Får jag tänka så? Med min bakgrund, så är det helt klart tveksamt... Har jag lite smått panik? JA! Borde jag ha det? Nja, vet inte riktigt. Kan jag välja att se det på ett bra och roligt sätt? Kanske på ytan, men längs inne så är det gravallvarliga panikkänslor som ligger och lurar. Får jag skylla mig själv? Ja!

Inte så mycket att göra åt saken alltså. Bit i det sura äpplet och gå vidare helt enkelt och se vad framtiden har i sitt sköte. Ibland kanske det bästa bara är att följa med strömmen...

  Bildkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0