Äntligen sätter det igång!

Idag ringde de och ville att jag skulle jobba. Lite typiskt eftersom jag inte hade tillgång till barnvakt just idag. Jaja, sånt kan ju hända. Sen så ringde de från nattjobbet och nu har jag fem nätter inbokade. Ska bli skönt att börja knega och få lite pengar och vara för mig själv. Ok, helt själv är jag ju inte så klart, men jag kommer hemifrån iaf. :-)

Nu ser mina framtidsplaner ut som följer:
Jobba
Tjäna lite pengar (ingår liksom i punkten ovan...)
Bli lite smalare
Börja bearbeta karln om att köpa hus så småning om

Får se hur långt jag har kommit med dessa punkter när sommaren kommer. Förhoppningsvis har jag kommit en bra bit på de tre första punkterna. Sista kan nog ta lite tid, men skam den som ger sig, eller vad säger ni? :-) Det vore så sjukt skönt med en liten tomt och en altan. Ååååh, vad jag längtar till våren nu! Tänk er att sitta mot en vägg med lite varm cholkad och en äggmacka. Eller gå till lekparken och vara där hela kvällen. Tänk att slippa krångla på overallen varje gång man ska ut med ungarna. VAd härligt det är när de första grässtråna och blommorna tittar upp ur marken. Fåglarna börjar kvittra. Allt det där är så härligt att jag börjar smila bara jag tänker på det! :-)

 

 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud vad jag längtar efter vår & sommar!!!

Du kommer nå ALLA dina mål till slut! Heja Elin!

Eller "mamma emil" som Agnes säger ;-)

2011-02-09 @ 20:47:03
URL: http://agnesochjag.blogg.se/
Postat av: Elin

Mamma Emil tackar för påhejningen! :-)

2011-02-09 @ 21:10:58
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0