Alla hjärtans dag.


Det är så långt ifrån mig som man kan komma med all den här hysterin kring alla hjärtans dag! Jag blir så fruktansvärt anti när jag ser allt krafs i affärerna som de vill att man ska köpa till den man älskar just den här dagen. Gör man inte det så får man då verkligen inte toppbetyg som partner.

Uppskatta varandra lite varje dag istället och gör någonting större när andan faller på istället säger jag. Jag uppskattar tex att få gå och sova middag någon gång ibland, att disken är diskad utan att jag behöver påpeka det ja, ni förstår kanske. Små saker i vardagen som betyder mycket! Självklart tycker även jag om att få blommor och presenter. Men en blomma som man får vilken dag som helst betyder för mig mera än en blomma som man får en dag då handlarna har bestämt att karln ska ge mig en blomma för att vara en bra partner.

För alla er som älskar alla hjärtans dag så ber jag om ursäkt för inlägget. Ni kan nu återgå till eran rosafluffiga dag. :-)

Ha en bra dag alla ni som läser!


Kommentarer
Postat av: Grönberg

+1 på det inlägget! :)

2011-02-14 @ 15:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0