Vilken bra dag vi har haft!

Efter några kämoiga dagar, så har vi äntligen haft en dag fylld med rosa fluff och mys.

Nja, kanske inte tiktigt så, men den bästa och minst kontliktfyllda dagen på väldigt länge! Vi har badat, tittat på Alfons, Elsa har kört slut på batterierna på sin motorcykel, handlat, tvättat, ätit gott, bakat bröd, kokat kräm, gjort trolldeg (eller vad det nu heter) osv. Visst har jag fått mig ett par slag, blivit dragen i håret ett par gånger samt haft en panter i knät som försökte bita av armen på mig. Men dessa händelser var inte alls så intensiva och väldigt korta, så det känns jättebra iaf!

Fyndade förresten falukorv idag. En tvåkilosfalukorv var nedsatt med 50:- Bra sa vi och köte oss två. Nu har vi falukorv för ett bra tag framöver kan man väl lugnt påstå. Det är jag i ett nötskal. Fyll frysen när det är billigt!

Har även varit på yoga idag. Så himla härligt, även om min kropp tyckte att jag begärde alldeles för mycket av den. Jag ville ju faktiskt försöka göra någonting som kunde påminna om ledarens rörelser iaf. Men men, jag kanske blir lite smidigare vart efter. Blir jag sen lite smalare oxå så är det kanske inte lika många "kostcirklar" ivägen när man ska böja sig heller... ;-)

Kom just på att jag måste skicka lite kort på framkallning. Behöver ha dem senast på måndag nästa vecka. Jaja, nu har klockan blivit för mycket, så jag får ta det imorgon istället.

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0