Snark!!!!

Idag går jag omkring som en levande död. Förklaringen är lillasyster i familjen. Hon fick ju feber efter sprutorna och hade det kämpigt igår. Feberfri till kvällen dock och jag såg fram emot en skön natt. Gärna med en hel del sömn.

Så blev det dock inte... Hon har dragit på sig en förkylning som inte märks så himla mycket för tillfället, om man inte ser till den korta stubinen vill säga. Under natten har hon hostat och näsan har varit alldeles täppt. Det betyder snörvel, host och konstant napputputtande hela natten. Som tur är så bestämde sig min underbara stora tjej för att sova hela natten just den här natten. Jag är mkt tacksam för det gumman! Visst är det lite underligt att man är lycklig för att åtminstonde ett av barnen sov till kvart över fem... :-)

Tänkte försöka få till det så att PBP sover middag idag. Jag behöver verkligen sova igen någon timme!

Underbart väder idag förresten! Det blir nog en promenad efter vilan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0