Måndag igen.

Då har hela den här dagen flygit förbi. Vi gick till öppna förskolan idag. Jätteroligt att träffa Marianne igen! PBP trivdes som fisken i vattnet på det nya stället och detverkade även hennes lillasyster göra. Hon sov sig nämligen igenom besöket och ytterligare några timmar.

Kände inte för att gå hem efteråt så vi tog oss en tur till sambons jobb där vi köpte oss varsin glass. Trots att det var mitt i veckan, men ibland får man fuska, eller hur?!? Mysigt att träffa honom så där mitt på dagen!

Sen tog vitillfället i akt och stannade till på en lekplats i närheten av hans jobb. Superroligt tyckte stora tjejen och ville inte alls sluta att gunga och åka rutschkana när jag tyckte att det räckte. Tydligen hade hon kört slut på sig själv, för på vägen hem så somnade hon i vagnen. Det händer inte ofta kan jag tala om... Desutom så fick jag inte liv i henne när vi kom hem, så det blev till att sitta och vänta ute i en halvtimme innan vi kunde ta oss upp till lägenheten. Lite svårt att bära två barn plus ett par väskor uppför två trappor.

Upp kom vi till sist iaf och sen försvann kvällen precis som kvällarna brukar göra här hemma hos oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0