Ett litet tips nu när julen närmar sig med stormsteg...

Ok, jag vet att julen kanske känns väldigt avlägsen just nu, men plötsligt är det december och julklappsångesten sätter in. Så brukar det i alla fall vara för mig. Jag är en sån person som lätt skjuter upp julklappsköpen till sista stund. Inte så att jag går och köper det sista på självaste julafton, men inte långt ifrån...

I år har jag dock börjat fundera lite tidigare. Och för alla er som är som jag så kommer här ett litet tips. Det är klart att ni som redan har köpt alla klappar för länge sedan och gömt undan dem på vinden också får ta del av mitt tips. Det kan ju hända att ni kanske vill köpa någonting till er själva.

På den här sidan kan ni köpa jättefina tavlor och andra prydnader till hemmet. Tavlorna är underbart fina och går även att få med en text som man själv vill ha. Perfekt till dop eller liknande.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0