Till salu.

Såg att en lägenhet i grannporten var till salu. Såg även att utgångspriset var 1 295 000:-!!! Sjukt mycket, så jag tänkte att jag skulle ta mig en titt på den. Kom straxt fram till att den var sjukt fräsch och då kanske även värd de pengarna! Våran lägenhet känns genast ganska mycket sunkigare än vad den gjorde för fem minuter sedan...
Vill ni ta en titt på grannarnas lägenhet så kolla här.

Fast jag måste påpeka att våran lägenhet är lite mera praktisk. De har ju tagit bort matplatsen i köket och har bara dusch i badrummet. Vi har ju plats med både badkar och tvättmaskin i vårat badrum.

Fast deras lägenhet vinner ju lätt snygghetspriset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0